|
Γεια σας,
Δημοσιεύω στο φόρουμ, γιατί αποκλείστηκε από το φόρουμ για 2 χρόνια για μια ασήμαντα...
Περιμένω δώρα για περισσότερο από ένα χρόνο, τώρα οι καθυστερήσεις δεν είναι πια μήνα με το μήνα, αλλά χρόνο με το χρόνο. Έτσι, όταν βλέπω ανθρώπους που είναι θυμωμένοι επειδή δεν έχουν λάβει τίποτα για έναν ή δύο μήνες, με κάνει να χαμογελάω.
Το πιο ανησυχητικό σε όλο αυτό είναι η έλλειψη επικοινωνίας, παρακολουθώ χρόνια το Dream, και δεν το έχω ξαναδεί! (ο Covid δεν εξηγεί τα πάντα το ίδιο) Κάποιοι θα πουν ότι το Dream δεν έχει τίποτα στα ταμεία, μπορεί να είναι αλήθεια, αλλά λένε ότι αυτά τα site είναι ανοιχτά εδώ και πολύ καιρό, και δεν είναι φιλάνθρωποι! Πού θα πήγαιναν τα κέρδη τους; Θα εξακολουθούσε να είναι μια εταιρεία, που δεν κάνει κρατήσεις σε περίπτωση σκληρού χτυπήματος και που εργάζεται στο "Ξοδεύω ό,τι κερδίζω αμέσως".
Ειλικρινά πιστεύω ότι τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν το Dream ήθελε να γίνει διεθνής...
Εν ολίγοις, έχω ήδη ενημερώσει οργανισμούς και υπεράσπιση καταναλωτών για τις τρέχουσες μεθόδους του Dream και σκοπεύω να μάθω τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά.
Για να παραμείνετε εποικοδομητικός, μια ιδέα για το Dream, γιατί να μην περάσετε από διαδικτυακούς ιστότοπους πωλήσεων συνδέοντας τις αντίστοιχες διευθύνσεις μας για όσους περιμένουν; Μη μου πείτε ότι δεν γίνεται, γιατί άλλοι το κάνουν. Θα σας αποτρέψει από το να είστε ενδιάμεσοι και πάνω από όλα θα σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο! (ειδικά για να καλύψετε τις καθυστερήσεις σας) Θα ήθελα να επισημάνω ότι τα δώρα που κέρδισα πριν από περισσότερο από ένα χρόνο δεν είναι πλέον στις ίδιες τιμές τώρα, επομένως είστε νικητές και το αποδέχομαι, όχι χωρίς δυσαρέσκεια.
Εδώ, ελπίζω να μην με «λογοκρίνουν» ως συνήθως, γιατί δεν παραβίασα κανέναν κανόνα των κανόνων σας.
ΥΓ: όλα καταγράφονται, θα καταλάβετε νομίζω.
|