Ο παίκτης cricri04 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 24/08 04:15 στο Wonderz Forum: Εξυπηρέτηση Πελατών . Απαντήστε στον Wonderz και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Παιχνίδια! Εγγραφείτε και παίξτε περισσότερα από 1000 παιχνίδια! + 12.000,00 EUR κερδών ανά εβδομάδα!
Προτείνω να προσθέσω μια επιλογή. "Διαγραφή του αιτήματός μου" όταν έχετε υποβάλει αίτημα στην εξυπηρέτηση πελατών.
Πολύ συχνά, βιαζόμαστε να γράψουμε ένα αίτημα, επειδή έχουμε κατά νου τα γεγονότα και τις ημερομηνίες του συμβάντος ή άλλα ... και όμως μερικές φορές, συνειδητοποιούμε ότι έχουμε ενεργήσει πολύ γρήγορα ή ότι το πρόβλημα έχει επιλυθεί στο Εντομεταξύ.
Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να μπορούμε να επιστρέψουμε στα λόγια μας και να διαγράψουμε το αίτημά μας, κάτι που θα απελευθερώσει την εξυπηρέτηση πελατών.
Όλα αυτά για να πω επίσης ότι θα ήταν καλό για την εξυπηρέτηση πελατών να κοιτάξει ένα από τα μηνύματά μου σχετικά με μια συναλλαγή ανταλλαγής πίστωσης/συμμετοχής που μου έγινε ξινή!!!!