Ο παίκτης tiboudiou δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 12/09 13:02 στο Wonderz Forum: τα δώρα δεν έχουν ακόμη παραληφθεί . Απαντήστε στον Wonderz και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Παιχνίδια! Εγγραφείτε και παίξτε περισσότερα από 1000 παιχνίδια! + 12.000,00 EUR κερδών ανά εβδομάδα!
Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να δώσουμε μια ακριβή απάντηση σε μια τέτοια ερώτηση, για έναν απλό λόγο: τα δώρα δεν σας στέλνουμε εμείς προσωπικά, αλλά η La Poste! Σε αυτήν την περίπτωση, συνήθως λαμβάνετε τα δώρα σας σε λίγες μέρες, αλλά οι ταχυδρομικές καθυστερήσεις είναι μερικές φορές τυχαίες...
Τα δώρα σας στάλθηκαν σε εσάς στις 28 Αυγούστου. Επομένως δεν υπάρχει πρόβλημα Καλό απόγευμα, ευχαριστω που με διαφωτισες. Είχα επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών για να παρακολουθήσω τα πακέτα που αναφέρατε, αλλά θα ακολουθήσω τη συμβουλή σας και θα περιμένω την προθεσμία ενός μήνα. Έρχομαι στο φόρουμ αν λάβω κάτι στο γραμματοκιβώτιό μου. 🙋 Καλησπέρα Γεια σου tiboudiou 🙋
Μην ανησυχείτε ότι το πακέτο σας θα φτάσει 🙁y):
Αλλά είναι αλήθεια ότι οι φίλοι μας στο ταχυδρομείο δεν βιάζονται 😈
Δεν πρέπει να τους ζητάτε το φεγγάρι 😈
Καλό τέλος της ημέρας και 🍸 περιμένοντας το πακέτο σας 🌹
Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να δώσουμε μια ακριβή απάντηση σε μια τέτοια ερώτηση, για έναν απλό λόγο: τα δώρα δεν σας στέλνουμε εμείς προσωπικά, αλλά η La Poste! Σε αυτήν την περίπτωση, συνήθως λαμβάνετε τα δώρα σας σε λίγες μέρες, αλλά οι ταχυδρομικές καθυστερήσεις είναι μερικές φορές τυχαίες...
Τα δώρα σας στάλθηκαν σε εσάς στις 28 Αυγούστου. Επομένως δεν υπάρχει πρόβλημα Καλό απόγευμα, ευχαριστω που με διαφωτισες. Είχα επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών για να παρακολουθήσω τα πακέτα που αναφέρατε, αλλά θα ακολουθήσω τη συμβουλή σας και θα περιμένω την προθεσμία ενός μήνα. Έρχομαι στο φόρουμ αν λάβω κάτι στο γραμματοκιβώτιό μου. 🙋 Καλησπέρα
Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να δώσουμε μια ακριβή απάντηση σε μια τέτοια ερώτηση, για έναν απλό λόγο: τα δώρα δεν σας στέλνουμε εμείς προσωπικά, αλλά η La Poste! Σε αυτήν την περίπτωση, συνήθως λαμβάνετε τα δώρα σας σε λίγες μέρες, αλλά οι ταχυδρομικές καθυστερήσεις είναι μερικές φορές τυχαίες...
Τα δώρα σας στάλθηκαν σε εσάς στις 28 Αυγούστου. Άρα δεν υπάρχει πρόβλημα «αξιοπιστίας» από την πλευρά μας. Η La Poste έχει στη διάθεσή σας ένα μήνα για να σας τα στείλει, πέραν του οποίου επιτρέπεται να υποβάλετε καταγγελία μαζί τους και να ζητήσετε αναζήτηση του πακέτου. Στη συνέχεια θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών. Να ξέρετε όμως ότι είναι αρκετά συνηθισμένο τα δώρα να αργούν να φτάσουν... δυστυχώς δεν έχουμε καμία σχέση.
Ο crevettedusud έγραψε: 🤪 Δεν ανησυχείς MadWin αυτός είναι ο πιο αξιόπιστος ιστότοπος που ξέρω, όταν η εξυπηρέτηση πελατών επαναδιατυπώνει ένα αίτημα, είναι ακόμα εκεί, καλή τύχη Καλό απόγευμα, είναι ωραίο αλλά στην πραγματικότητα δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μου απαντούν ούτε οι διαχειριστές, και απαντούν σε ερωτήσεις αργότερα από τις δικές μου αυτό είναι όλο. Στο μεταξύ, σταματώ όλα τα παιχνίδια στον ιστότοπο και ελπίζω να παίξω ξανά σύντομα όταν μάθω περισσότερα για τα κέρδη μου.🤔 Αντίο.
🤪 Δεν ανησυχείς MadWin αυτός είναι ο πιο αξιόπιστος ιστότοπος που ξέρω, όταν η εξυπηρέτηση πελατών επαναδιατυπώνει ένα αίτημα, είναι ακόμα εκεί, καλή τύχη
Γεια σας, Μου εστάλη δέμα με 4 δώρα στις 29/08/07 και ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και δεν έλαβα καμία απάντηση. Έχω λόγο να ανησυχώ για την αξιοπιστία του ιστότοπου που μέχρι στιγμής μου φαινόταν άψογο; Ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες. Στην υγειά σας.