είναι αλήθεια ότι όταν πυροβολείς ένα φάντασμα αφού φύγει η μαριονέτα, μας κάνει να χάνουμε τον kan mm επειδή τα μαλλιά του παρέμειναν XD ή όταν πυροβολείς ένα φάντασμα βλέπω ότι χτυπάω μια μαριονέτα είναι ακριβώς δίπλα το φάντασμά μου είναι πίσω από το φάντασμα που το κρύβει (αν και τα φαντάσματα υποτίθεται ότι είναι διάφανα OO) αλλά είναι μια χαρά, είμαι στο top 5 😂 και είναι η 8η μέρα μου αλλά σήμερα δεν ξέρω αν σας το κάνει, αλλά κερδίζω 2 φορές το μήνα Πόντοι για το ίδιο σκορ με χθες: (
Στην πραγματικότητα, μου αρέσουν πολύ τα SOS Dodo και Boo Hoo, το παιχνίδι βασίζεται στα αντανακλαστικά και την επιδεξιότητα του παίκτη και όχι στην καθαρή τύχη όπως τόσα άλλα παιχνίδια. Είναι επίσης ωραίο να μετράτε διαφορετικά Πόντοι στους δύο ιστότοπους.
Από την άλλη, αυτό που με ενοχλεί είναι αυτή η συνήθεια που έχουν οι μαριονέτες (αλλά όχι οι τίγρεις) να εμφανίζονται ξαφνικά αντί να σηκώνονται σταδιακά. Ως αποτέλεσμα, οι πυροβολισμοί (που περνούν από τα φαντάσματα στο MadWin και όχι τα dodo στο CadoVillage , πηγαίνουν φιγούρα) και οι βόμβες χτυπούν αυτό που δεν υπήρχε στην οθόνη όταν έγινε το κλικ του ποντικιού.
Θα ήθελα πολύ κάποιος να μου εξηγήσει τον λόγο για αυτά μέσα από πλάνα και αυτές τις ξαφνικές εμφανίσεις που καταστρέφουν το σκορ.
Έχω και πολύ επιβράδυνση που δεν διευκολύνει το παιχνίδι .... Παρηγοριέμαι λέγοντας στον εαυτό μου ότι δεν είμαι ο μόνος! Αλλά είναι κρίμα όλο και λιγότεροι Πόντοι .... προβλήματα σύνδεσης ... στο MadWin διασκεδάζουμε όλο και λιγότερο....
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά έχει αρχίσει να τα πάει καλά, αυτές οι μαριονέτες, είτε έχουν ήδη μπει είτε δεν έχουν βγει ακόμα, ξαφνικά φαίνονται να χτυπιούνται από έναν πυροβολισμό που περνά μέσα από ένα στοχευμένο φάντασμα. Πόσο μάλλον που με τις επιβραδύνσεις που επηρεάζουν πλέον τα περισσότερα παιχνίδια αλλά που όπως φαίνεται δεν πρέπει να αναφερθούν, πολλαπλασιάζει τον κίνδυνο ατυχήματος.