Ο παίκτης Cashcube12 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 19/10 17:03 στο Wonderz Forum: ΔΗΛΩΣΗ ΔΩΡΟΥ: ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ; . Απαντήστε στον Wonderz και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Παιχνίδια! Εγγραφείτε και παίξτε περισσότερα από 1000 παιχνίδια! + 12.000,00 EUR κερδών ανά εβδομάδα!
Για τον έλεγχο της ταυτότητας, είναι λογικό. Ενώ οι περισσότεροι ενοικιαστές είναι ειλικρινείς σχετικά με τους κανόνες, ορισμένοι δε διστάζουν να δημιουργήσουν λογαριασμούς φαντασμάτων, εξ ου και η ανάγκη ελέγχου. Στην οικογένεια, όλοι έχουμε έναν λογαριασμό, δηλαδή την ίδια διεύθυνση, αλλά όχι τα ίδια ονόματα (4 μέλη και 3 ονόματα: οικογένεια). Μόνο ένα από τα οικογενειακά ονόματα βρίσκεται στον κατάλογο, τόσο εύκολα επαληθεύσιμο. Για τα υπόλοιπα μέλη, κανένα ίχνος ύπαρξης, αν δεν είναι επαλήθευση κατόπιν αιτήματος του MadWin για να δικαιολογήσει την ειλικρίνεια των πληροφοριών (πραγματική ύπαρξη του προσώπου) με αίτημα αντίγραφο της κάρτας ταυτότητας. Αυτή είναι η απόδειξη ότι αυτός ο ιστότοπος είναι σοβαρός! Για εκκρεμείς καταστάσεις, απαιτείται υπομονή. Αυτό που βρήκαμε πολύ ωραία είναι η στάση του MadWin απέναντι στα αποθέματα: ένα κέρδος από την κλήρωση της βιτρίνας, έτσι σε λίγους Madpoints, επιστρέφεται σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα. Αλλά το επιστρέφουν στην αξία της βιτρίνας Δώρα, δηλαδή όχι πολύ από το 10 φορές το ποντάρισμα! Δεν ήταν το όνομά μου, αλλά το όνομα του αδελφού μου, αλλά μοιραζόμαστε τα δώρα, συγκρίνουμε τα αποτελέσματα της οικογένειάς μας, .... Απογοητευμένος να μην έχει το δώρο, αλλά χαρούμενος που βλέπει το τζάκποτ σε σημεία πολύ λιπαρά! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
δεν ανησυχείτε για το raphi αλλά δεν έχετε ακόμα απαντήσει για τώρα και δεν μπορείτε να ακυρώσετε ακόμη και την παραγγελία σας επειδή το σήμα της δεν καταγράφεται όταν κάνετε κλικ στο ακυρωμένο
zezette4211, cashcube12, chevalier3000 ή άλλοι, μπορείτε να μας πείτε πότε θα είναι πάντα ενημερωμένα για εσάς. Θα μας επιτρέψει να μας καθησυχάσει αν συμβεί κάτι τέτοιο.
Όπως επισημαίνει το 2loup1, με τα καταστήματα Cashcube, κατάστημα ή λανσαρίσματα, προβλήματα με παιχνίδια, τρέχουσες ή μελλοντικές καινοτομίες ... και σίγουρα διακοπές, απαντήσεις εξυπηρέτησης πελατών ή επικύρωση δώρων θα είναι μεγαλύτερες.
Σε αυτή την περίπτωση, πείτε μας τη Melles και την κ. Admin! Καλή τύχη επίσης! 🌹
Το κράτος χωρίς πληροφορίες σημαίνει ότι αυτό το δώρο περιμένει την επικύρωση από τον διαχειριστή. Η κατάσταση του δώρου σας θα ενημερωθεί μόλις η επικύρωση γίνει αποτελεσματική.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Με εκτίμηση,
την ομάδα MadWin
// για ένα δώρο που κέρδισε στις 26 Σεπτεμβρίου, έστειλα την ερώτηση λίγες μέρες αργότερα και η εξυπηρέτηση πελατών μου απάντησε στις 2 Οκτωβρίου. Από τότε το καθεστώς εξακολουθεί να είναι "απροσδιόριστο".
Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα, αλλά διαρκεί περισσότερο από όσο διαρκεί και σε πολλά δώρα για να κερδίσετε ή να παραγγείλετε και όταν κάνετε κλικ στο να ακυρώσετε το σημάδι του δεν αποθηκεύεται η σειρά και οι βαθμοί χρεώνονται. Όσο για την εξυπηρέτηση των πελατών, δεν υπάρχει ακόμα καμία απάντηση έτσι κατά τη γνώμη μου δεν περιμένουν να έχουν τα καλά δώρα ημέρας σας.
Συμφωνώ απόλυτα με εσάς και φαντάζομαι την δουλειά της MadWin πελατών της MadWin .
Αλλά καθώς είμαι νέος και βλέπω ότι αυτή η κατάσταση είναι φυσιολογική, εγώ θέτω τον εαυτό μου ερωτήσεις, ειδικά ότι ανυπομονώ να λάβω την παρτίδα μου! 😂
Καλησπέρα σε όλους σας!
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας! Το φόρουμ είναι εδώ για αυτό. Μη διστάσετε να μας πείτε αν όλα πάνε καλά με το δώρο σας.
Συμφωνώ απόλυτα με εσάς και φαντάζομαι την δουλειά της MadWin πελατών της MadWin .
Αλλά καθώς είμαι νέος και βλέπω ότι αυτή η κατάσταση είναι φυσιολογική, εγώ θέτω τον εαυτό μου ερωτήσεις, ειδικά ότι ανυπομονώ να λάβω την παρτίδα μου! 😂
Καλησπέρα σε όλους σας!
Γεια σας 🙋
Αν όχι σήμερα, θα είναι αύριο: ας θυμηθούμε ότι η υπομονή είναι ο πυλώνας της σοφίας.
Συμφωνώ απόλυτα με εσάς και φαντάζομαι την δουλειά της MadWin πελατών της MadWin .
Αλλά καθώς είμαι νέος και βλέπω ότι αυτή η κατάσταση είναι φυσιολογική, εγώ θέτω τον εαυτό μου ερωτήσεις, ειδικά ότι ανυπομονώ να λάβω την παρτίδα μου! 😂