Καλό απόγευμα, γιατί στην ονειρική κάρτα του CadoVillage το επίπεδο ξεπερνά το 1200 άρα ένα gadget, την ίδια μέρα στο MadWin 600 και σκόνη που επιτρέπει και ένα "kado", χωρίς να μπορείς να επιλέξεις διαφορετικό gadget στο ένα και στο άλλο site; Τον Ιανουάριο kif_kif, έκπληξη από τα διπλά! Διαφορετικά, χαίρομαι που λαμβάνω κάτι, αλλά, ποιος μου το εξηγεί; Σας ευχαριστώ. Καλό απόγευμα.
Για το CadoVillage , ήμουν σίγουρα VIP Platinum, δεδομένου ότι είχα CadoVillage δώρα από την 11/07/2009. Αυτό είναι επίσης το θέμα των αναπάντητων μηνυμάτων μου προς την Εξυπηρέτηση Πελατών ...
Για το πρώτο μου όνομα, η Εξυπηρέτηση Πελατών έχει ήδη απαντήσει ότι ήταν αδύνατο. Μια μέρα, θα τους στείλω ένα αντίγραφο της ταυτότητάς μου, διότι σύμφωνα με τους κανονισμούς, έχουμε το δικαίωμα να διορθώσουμε τα δεδομένα.
🙋Raphi, οι απαντήσεις σας είναι σαφείς και σαφείς, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω ως webmaster, πάντα να ακούτε άλλους και καλές απαντήσεις για να μας δώσετε, μου αρέσουν αυτοί οι άνθρωποι εκεί και όπως λέμε το φράγκο μας 2loup1, είστε κύριος capello σε αυτό το φόρουμ, έλα! δεν υπάρχει χρόνος για να πιείτε και να έχετε μια καλή μέρα
Γεια σας Bouard και σας ευχαριστώ για το μήνυμά σας. Μου αμηχανία είναι τόσα πολλά συγχαρητήρια. Συμμετέχω στη ζωή αυτού του φόρουμ όταν μπορώ και αν μπορώ να απαντήσω χωρίς να προσποιούμαι ότι γνωρίζω τα πάντα. Μαθαίνω τα πράγματα καθημερινά. Είμαστε όλοι ο Δάσκαλος Capello κάποιου ... 😂
Έχω επίσης ένα πρόβλημα με CadoVillage , είμαι σίγουρος ότι αγόρασα τον απαραίτητο αριθμό πάσο για να μπορέσω να ανταλλάξω τα δώρα, μπορούσα επίσης να τα ανταλλάξω για περισσότερο από ένα χρόνο, και δεν υπάρχει κανένα ίχνος στον αριθμό των πασών που αγόρασα. Η εξυπηρέτηση πελατών παραμένει σιωπηλή σχετικά με αυτό το θέμα (πρώτο αίτημα στις 05/11, απόκριση ρομπότ μετά από τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν εκείνη τη στιγμή και από τη σιωπή του ραδιοφώνου) Κάνω υπομονή, αλλά...
Re-🙋
Από τη νέα DreamCard και την τροποποίηση των καταστάσεων VIP, αυτό ισχύει για ορισμένους παίκτες. Τώρα είναι απαραίτητο να έχετε τουλάχιστον την Silver DreamCard για να μπορείτε να ανταλλάξετε τα δώρα με Puntos , δηλαδή να έχετε αποκτήσει τουλάχιστον 300 Créditos ( MadWin / QuoVerbis ) ή 600 πάσο ( CadoVillage ). Σημείωση Για παίκτες που έχουν εγγραφεί πριν από τον Σεπτέμβριο του 2010 και που ήταν τουλάχιστον VIP Platinum, επωφελούνται αυτόματα από τη νέα Silver DreamCard (χωρίς να έχουν αποκτήσει την 300C/600P).
Ήσουν Platinum VIP πριν; Αυτήν τη στιγμή DreamCard Silver; Εάν δεν συμβαίνει αυτό, ελπίζω ότι σύντομα θα μπορείτε να συνδέσετε τους λογαριασμούς σας και ότι το πρόβλημα με το όνομά σας θα επιλυθεί γρήγορα από την Εξυπηρέτηση Πελατών!
Ημερομηνία έκδοσης του μηνύματος 18/12/2010 15:29:33
Καλό απόγευμα, Ναι, αλλά πρέπει να πληρούνται όλα τα κριτήρια Το μικρό μου όνομα τελειώνει σε é και περιέργως στο QuoVerbis και στο CadoVillage το é μετατράπηκε σε Ε9. Πρόκειται σαφώς για τυπογραφικό λάθος. Η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι η μόνη πληροφορία που δεν μπορούσαν να αλλάξουν ήταν το όνομα. Διστάζω να ασκήσω το δικαίωμα διόρθωσης που προβλέπεται στους κανόνες. Σε ποια μορφή; Μπορεί ο webmaster να με βοηθήσει;
Γεια σου Majoro!
Πράγματι, μόνο τα επώνυμα και τα ονόματα δεν μπορούν να αλλάξουν (εξαίρεση για τις παντρεμένες γυναίκες). Αλλά στην περίπτωσή σας, όντως, πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει δυνατότητα μετατροπής ενός Ε9 από ένα é.
Ελπίζουμε ότι το αίτημά σας θα ληφθεί υπόψη. Κυρία και κυρία του Ονείρου, αγαπητέ Ιστό», παρακαλώ 🙁y):
Ημερομηνία έκδοσης του μηνύματος 18/12/2010 15:08:11
🙋Raphi, υπέροχες οι σαφείς και ξεκάθαρες απαντήσεις σου, θα χαρώ να σε έχω ως webmaster, να ακούς πάντα τους άλλους και να μας δίνεις καλές απαντήσεις, μου αρέσουν αυτοί οι άνθρωποι και όπως μας λέει ο ειλικρινής μας 2loup1, είσαι ο κύριος capello μας αυτό το φόρουμ, έλα. δεν υπάρχει χρόνος για τοστ 🍸 και καλή μέρα
Καλό απόγευμα, Ναι, αλλά πρέπει να πληρούνται όλα τα κριτήρια Το μικρό μου όνομα τελειώνει σε é και περιέργως στο QuoVerbis και στο CadoVillage το é μετατράπηκε σε Ε9. Πρόκειται σαφώς για τυπογραφικό λάθος. Η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι η μόνη πληροφορία που δεν μπορούσαν να αλλάξουν ήταν το όνομα. Διστάζω να ασκήσω το δικαίωμα διόρθωσης που προβλέπεται στους κανόνες. Σε ποια μορφή; Μπορεί ο webmaster να με βοηθήσει; Έχω επίσης ένα πρόβλημα με CadoVillage , είμαι σίγουρος ότι αγόρασα τον απαραίτητο αριθμό πάσο για να μπορέσω να ανταλλάξω τα δώρα, μπορούσα επίσης να τα ανταλλάξω για περισσότερο από ένα χρόνο, και δεν υπάρχει κανένα ίχνος στον αριθμό των πασών που αγόρασα. Η εξυπηρέτηση πελατών παραμένει σιωπηλή σχετικά με αυτό το θέμα (πρώτο αίτημα στις 05/11, απόκριση ρομπότ μετά από τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν εκείνη τη στιγμή και από τη σιωπή του ραδιοφώνου) Κάνω υπομονή, αλλά...
Ευχαριστώ jpm για αυτήν την πρόσθετη απάντηση, δεν το είχα σκεφτεί. 🙁y):
Το πλεονέκτημα όταν όλοι οι λογαριασμοί είναι όλοι συνδεδεμένοι είναι ότι κάθε Crédito που αγοράζεται (ανεξάρτητα από τον ιστότοπο όπου έγινε η αγορά) συγκεντρώνεται σε μία DreamCard και επομένως το ανώτερο επίπεδο φτάνει πιο γρήγορα.
Όταν οι λογαριασμοί CadoVillage και MadWin δεν συνδυάζονται, μπορείτε να επιλέξετε ένα δώρο για κάθε επίπεδο και να έχετε ένα δώρο για κάθε ιστότοπο. Όταν συνδυάσετε τους διαφορετικούς λογαριασμούς, λαμβάνετε ένα δώρο για κάθε επίπεδο που έχετε ξεπεράσει και για το οποίο δεν έχετε δεν πήρα δώρο με τους ξεχωριστούς λογαριασμούς σου.
JPM, Στην πραγματικότητα, έχοντας ενώσει τους Madw και Cadov κάνει μόνο «λογαριασμό» για το Dream! Καταλαβαίνω λοιπόν το γιατί και το πώς! Ευχαριστώ για αυτήν την απάντηση και αυτούς των 2 χαρούμενων συντρόφων 2loup και raphi.
Όταν οι λογαριασμοί CadoVillage και MadWin δεν συνδυάζονται, μπορείτε να επιλέξετε ένα δώρο για κάθε επίπεδο και να έχετε ένα δώρο για κάθε ιστότοπο. Όταν συνδυάζετε τους διαφορετικούς λογαριασμούς, λαμβάνετε ένα δώρο για κάθε επίπεδο που έχετε ξεπεράσει και για το οποίο δεν έχετε δεν πήρα δώρο με τους ξεχωριστούς λογαριασμούς σου.