Είμαι στην ίδια κατάσταση... Έχω 13 δώρα σε εκκρεμότητα με το concept #N/A#. (9 στο MadWin και 4 στο CadoVillage ). αλλά επίσης, δεν έχω ξεκάθαρη απάντηση από την εξυπηρέτηση πελατών. Ωστόσο, έχω λάβει μερικά δώρα από τότε, οπότε δεν καταλαβαίνω.
Γεια σας, επίσης ένα δώρο μπλοκαρισμένο για δύο μήνες, και η τυπική απάντηση από την εξυπηρέτηση πελατών. Καμία συνέχεια.... Το δώρο που κέρδισε στην προθήκη της κλήρωσης θα ήταν δώρο φάντασμα;; Γιατί όσοι αγοράσατε στη βιτρίνα δώρου φτάνουν χωρίς πρόβλημα.... Σας ευχαριστούμε που μας απαντήσατε Web Master
Έχω ακόμα 2 δώρα στο #NA εδώ και μήνες, παρά τις πολλές υπενθυμίσεις στο SC, ακόμα τίποτα... όμως έχω ήδη λάβει άλλο ένα δώρο στο σπίτι από τότε, τόσο παρεξήγηση 🙁
Σας ευχαριστούμε Raphi και Lapinkausangvert!🙁y): Είστε πραγματικά υπέροχοι και 👏 πάνω από όλα έχετε μεγάλη γνώση του πώς λειτουργεί η ομάδα ιστότοπων! (καπέλα!) Τούτου λεχθέντος, έχω δώρα από τα τέλη του 2010 που είναι ακόμα στο #NA# και η εξυπηρέτηση πελατών μου λέει ότι στέλνουν για να μάθουν γιατί, αλλά η απάντησή τους είναι ήδη 1 μήνα και χωρίς συνέχεια 🎵. Ωστόσο, στο μεταξύ, έχω κερδίσει άλλα δώρα και άλλα μου τα έχουν στείλει, άλλα είναι ακόμα στο #NA#, είναι πέρα από την κατανόηση!
Έχουμε την οικονομική δυνατότητα να τους στείλουμε επαναληπτικά ένα αντίγραφο της ταυτότητάς μας με σημειωμένο το ψευδώνυμό μας; Αν έχετε αμφιβολίες, ίσως γι' αυτό έχει κολλήσει; Ευχαριστώ που με συμβουλεύσατε 😔
ΥΓ: Lapinkausangvert: το παρατσούκλι σου ελκύει την περιέργειά μου🤔, δεν πιστεύω στα τυχαία γράμματα στο πληκτρολόγιο, είναι αδιάκριτο να ζητάς την ιστορία ενός τόσο ασυνήθιστου ψευδωνύμου;😂
Αχ, αυτό το περίφημο κιτ κατσαβιδιών, θα το θυμόμαστε!!!
Έβαλα αυτό το μήνυμα γιατί είχα την ανησυχία τελευταία στο Madgames. Έστειλα 3 μηνύματα στην εξυπηρέτηση πελατών, καταλήγοντας να τους δώσω το ψευδώνυμό μου MadWin ,... και να τους εξηγήσω ότι είχα ήδη ελεγχθεί πριν από μερικούς μήνες. Η Επιτροπή Εποπτείας απάντησε ότι είχα επιλεγεί τυχαία για αυτόν τον έλεγχο και, πράγματι, έχοντας ήδη παράσχει τα έγγραφα που ζητήθηκαν στις άλλες τοποθεσίες της, επικύρωσε αυτόματα τα βραβεία μου.
Από τότε, δεν έχω άλλες ανησυχίες😂🙁y):
Αλλά, είναι κρίμα που η εξυπηρέτηση πελατών δεν ζητά αυτά τα χαρτιά κατά την εγγραφή, για παράδειγμα, γιατί είναι τρελός ο αριθμός των ανθρώπων που κάνουν την ερώτηση για αυτό το διάσημο NA (ειδικά στον τοίχο του MAdgames).
Flavie78710, επιμείνετε στην εξυπηρέτηση πελατών, για κάθε ενδεχόμενο..... Αλλά, εάν αποφασίσετε να στείλετε έγγραφα, θυμηθείτε να βάλετε το ψευδώνυμό σας 😎
Θυμηθείτε το περίφημο κιτ κατσαβιδιών!! Το είχα αυτό το #Δ/Υ αρκετό καιρό! Η εξυπηρέτηση πελατών μου απάντησε:
Κάθε κέρδος πρέπει να περάσει από μια φάση επικύρωσης από τους διαχειριστές μας πριν αποσταλεί. Όταν η κατάσταση του δώρου σας είναι '#NA', σημαίνει ότι ο διαχειριστής μας δεν το έχει επικυρώσει ακόμη.
Μόλις γίνει αυτό, η παρτίδα σας μπορεί στη συνέχεια να προγραμματιστεί για την επόμενη συνεδρία αποστολής μας.
Καλό απόγευμα
Γεια σε όλους🙋
Αυτό ακριβώς μου συμβαίνει αυτή τη στιγμή🙁n): Θα ήταν ωραίο αν η εξυπηρέτηση πελατών μας εξηγούσε ποιο είναι το πρόβλημα αντί να μας πει ότι ο διαχειριστής δεν έχει επικυρώσει ακόμα την παρτίδα!!
Λοιπόν, θα τους στείλω ένα αντίγραφο της ταυτότητάς μου και την απόδειξη της διεύθυνσης, ίσως αυτό βοηθήσει τα πράγματα...😕
Θυμηθείτε το περίφημο κιτ κατσαβιδιών!! Το είχα αυτό το #Δ/Υ αρκετό καιρό! Η εξυπηρέτηση πελατών μου απάντησε:
Κάθε κέρδος πρέπει να περάσει από μια φάση επικύρωσης από τους διαχειριστές μας πριν αποσταλεί. Όταν η κατάσταση του δώρου σας είναι '#NA', σημαίνει ότι ο διαχειριστής μας δεν το έχει επικυρώσει ακόμη.
Μόλις γίνει αυτό, η παρτίδα σας μπορεί στη συνέχεια να προγραμματιστεί για την επόμενη συνεδρία αποστολής μας.