Ο παίκτης fabibiko δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 04/03 20:32 στο Wonderz Forum: Paypal internet . Απαντήστε στον Wonderz και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Παιχνίδια! Εγγραφείτε και παίξτε περισσότερα από 1000 παιχνίδια! + 12.000,00 EUR κερδών ανά εβδομάδα!
Πράγματι, δεν είναι το SC που θα λύσει αυτό το πρόβλημα αλλά μάλλον η τεχνική ομάδα, αλλά από τις αρχές Μαρτίου, φαίνεται ότι δεν μπορούν να λύσουν αυτήν τη διαφορά 🤕
Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα, νομίζω ότι αντί να λέμε ότι μόνο η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να μας βοηθήσει, θα πρέπει ίσως να δούμε να διορθώσουμε το πρόβλημα. ^^
Μπόρεσα να στείλω την ημερομηνία, την ώρα, την περιγραφή, τον αριθμό συναλλαγής, τον δικαιούχο και το ποσό στην εξυπηρέτηση πελατών σήμερα, για να τους διευκολύνω....🤔
Και εγώ περιμένω ακόμα την απάντηση, επειδή ήρθα σε επαφή με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, καθώς το περιστατικό γνώριζε την Παρασκευή το βράδυ ..... ακόμα δεν έχω απαντήσει, δεν έχω ακόμα πίστωση, αλλά ο λογαριασμός μου στο Internet + εξακολουθεί να χρεώνεται και εγώ είμαι ... συγγνώμη 🙁
Θα είναι 5 ημέρες απόψε ... συμπεριλαμβανομένου του Σαββατοκύριακου
Όπως ήδη αναφέρθηκε, μόνο η Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών θα σας απαντήσει! Θα ελέγξουν το λογαριασμό σας και θα κάνουν διορθώσεις εάν είναι απαραίτητο!
Είχα το πρόβλημα με τις αγορές πιστωτικών καρτών μέσω Διαδικτύου την Παρασκευή. Ο λογαριασμός μου στο διαδίκτυο έχει χρεωθεί 3 φορές 10 ευρώ και δεν είχα πίστωση !!!! κάθε φορά που μου είπαν ότι υπήρχε πρόβλημα 😕
Προειδοποίησα αμέσως ότι η SFR μου επιστρέφει 2 φορές 10 ευρώ, αλλά παραμένει 10 ευρώ χρεωμένα και για τα οποία δεν είχα πίστωση! πού είναι αυτά τα 10 ευρώ; 😡 Αμέσως είχα ειδοποιήσει την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών και δεν έχω ακόμη απαντήσεις από αυτές τη Δευτέρα στις 13:00 ...
Έχει συμβεί αυτό σε κάποιον άλλο για την πληρωμή μέσω Διαδικτύου;
🙋🙋
Ναι, έχω το ίδιο πρόβλημα, αλλά περιμένω τις απαντήσεις.