Όλα ξεκινούν με ένα δώρο που κέρδισε στη βιτρίνα δώρου στις 25/02/2011 και σημείωσε "εστάλη στις 4/03/2011. Μέχρι στιγμής όλα καλά. Στις 15/03, ακόμα δεν βλέπω κάτι να έρχεται, ρωτάω την εξυπηρέτηση πελατών αν αυτό Η καθυστέρηση τους φαίνεται φυσιολογική (;) Απάντησε την επόμενη μέρα, "ίσως αργήσει το ταχυδρομείο (ναι, μπορούμε να το πούμε αυτό!), περίμενε λίγες μέρες ακόμα". Εντάξει, κάνω υπομονή. Σήμερα 18 /03, επιτέλους λάβετε το δώρο (ναι!!!) αλλά, απογοήτευση, δεν είναι το παιχνίδι "Chess Academy on PC" που αναμένεται αλλά το παιχνίδι "Poker Academy Pro edition" (???).
Ωστόσο, στο συνοδευτικό mail αναφέρεται ξεκάθαρα το παιχνίδι που ζητήθηκε και εστάλη στις 14/03 (και όχι στις 4/03!).
Μπα! σίγουρα λάθος! Δεν είναι σπουδαίο, αν το παιχνίδι με ενδιέφερε...αλλά δεν είναι!
Λοιπόν, θα κάνω μια καταγγελία στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω της κατάθεσης της αίτησης και του vlan! αδύνατο να οριστικοποιηθεί γιατί το παιχνίδι που έπρεπε να παραλάβω δεν είναι στην προτεινόμενη λίστα!!!
Έτσι, αν και η μικρή μου ιστορία δεν είναι πολύ συναρπαστική, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να λύσω αυτό το πρόβλημα;