Ο παίκτης florovic δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 31/05 18:45 στο Wonderz Forum: μπλοκάρει τα πάντα! . Απαντήστε στον Wonderz και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Παιχνίδια! Εγγραφείτε και παίξτε περισσότερα από 1000 παιχνίδια! + 12.000,00 EUR κερδών ανά εβδομάδα!
Ο γιος μου (ψευδώνυμο: mickey33) ήθελε να αλλάξει τη διεύθυνσή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να καταστεί άνευ αντικειμένου, αλλά ποτέ δεν έχει λάβει (παρά τις αρκετές προσπάθειες) το μήνυμα για να ενεργοποιήσει ξανά τον λογαριασμό του. Προσπάθησε λοιπόν ξανά με άλλες έγκυρες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (συμπεριλαμβανομένων των δικών μου), αλλά εξακολουθεί να μην λειτουργεί και γι 'αυτό δεν έχει πλέον πρόσβαση στα παιχνίδια, επειδή μετά τη σύνδεση, είναι η σελίδα του αλλαγή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εμφανίζεται! Έχει πάει για αρκετές ημέρες και δεν έχει φτάσει κανένα μήνυμα ... είναι οδυνηρό να μπλοκαριστεί η τροποποίηση προσωπικών δεδομένων δεν είναι απαραίτητη για να παίξετε !!! Μπορείτε να τον βοηθήσετε να λύσει αυτό το πρόβλημα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ο γιος σας πρέπει να επικοινωνήσει με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών (ένας σύνδεσμος είναι διαθέσιμος στην αρχική σελίδα σε λειτουργία εκτός σύνδεσης) με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει συνδεθεί με τον λογαριασμό του. Η ΣΕ θα κάνει τα απαραίτητα.