Ο παίκτης cigogne025 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 21/03 13:20 στο Wonderz Forum: αδυναμία παιχνιδιού . Απαντήστε στον Wonderz και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες

Καλό εισιτήριο Scratch Adventure
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:5000 / 5000
κερδίζω 1 000,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε τους Shadow Invaders
Σκιάδες εισβολείς
Το Shadowz απειλεί τον κόσμο ξανά και ξανά σε αυτή τη νέα περιπέτεια Wonderz !
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Black Diamond Island
Black Diamond Island Swag παιχνίδι
κερδίζω ένα Hauck Deluxe Bungee Baby Bouncer
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε τον Pharaoh
Pharaoh παιχνίδι λεηλασίας
κερδίζω ένα Smartphone Redmi Blue
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε Battle
Battle λεία
κερδίζω 1000 σημεία
ανακαλύπτουν

Θέμα:  αδυναμία παιχνιδιού
cigogne025
16 
21/03/2013 13:20:25

Δεν μπορώ να παίξω καθόλου για να επικυρώσω τα παιχνίδια μου. Αρχικά σε Arabesque , αλλά τα άλλα παιχνίδια φαίνεται να κάνουν το ίδιο. Μόλις επιλεγεί το πρώτο γράμμα, ο δρομέας αναμονής αρχίζει και δεν σταματά. Αν ενημερώσω τη σελίδα, μπορώ να επιλέξω ένα γράμμα, αλλά το πρώτο δεν επικυρώνεται. Παίζω σε κενό έτσι ώστε.
Ξεκίνησε πριν από 3 ή 4 ημέρες, αλλά στην αρχή η επικαιροποίηση επικύρωσε την επιστολή μου και θα μπορούσα να συνεχίσω. Σκέφτηκα ένα μικρό πρόβλημα επιβάτη, αλλά τώρα είναι πραγματικά πιο σοβαρό ...
Σε ποιο επίπεδο είναι αυτό το πρόβλημα; Στον υπολογιστή μου (κατάργησα όλα τα δεδομένα πλοήγησης, τα cookies ... αλλά δεν άλλαξε τίποτα) ή στο λογαριασμό μου; Τι μπορώ να κάνω για να το διορθώσω;
σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας
με τις καλύτερες ευχές
πελαργός

webmaster
1631 
10/04/2013 11:35:15

Γεια σας 🙋,

stork025, επιλύθηκε το πρόβλημά σας για πρόσβαση στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών;

genesis7390, γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Θα ελέγξουν το λογαριασμό σας και θα κάνουν αποζημίωση.

Καλά παιχνίδια!

genesis7390
09/04/2013 14:22:37

Γεια σας,

Μόλις εισήγαγα μια πρόκληση yam, το παιχνίδι είναι σε εξέλιξη και δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση και προφανώς να παίξω. Μου κόστισαν 1000 μαρκαρίσματα. Τι μπορώ να κάνω και μπορείτε να με βοηθήσετε;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή επιτυχία για όλη την ομάδα.

cigogne025
16 
25/03/2013 12:34:52

Δεν μπορώ να στείλω ένα μήνυμα στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών (τουλάχιστον μέσω του ιστότοπου) Δεν έχω καν πρόσβαση σε νέα μηνύματα καθώς ο λογαριασμός μου είναι αποκλεισμένος!
αν θα μπορούσα να στείλω ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το email μου .....

groseille3333
863 
25/03/2013 11:34:00

θα πρέπει να δώσετε αυτές τις πληροφορίες στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, θα σας δώσουν τη διαδικασία που θα ακολουθήσετε
καλή τύχη

cigogne025
16 
25/03/2013 02:22:03

τελευταία πληροφορία (συγχωρήστε με για αυτή τη μετα-χιονοστιβάδα)
με την εκκίνηση του εργαλείου παραθύρων για την αντιμετώπιση προβλημάτων του υπολογιστή:
Μου απαντά:
"συσκευή ή πόρος" www. QuoVerbis .com "δεν έχει ρυθμιστεί να δέχεται συνδέσεις στη θύρα" υπηρεσία ιστού (HTTP) "
Μπορεί αυτό να βοηθήσει;
Πολλές ευχαριστίες σε σας

cigogne025
16 
24/03/2013 13:39:02

Δεν έχω άλλους υπολογιστές στο χέρι, αλλά είχα ένα άλλο boot DD, εντελώς ανεξάρτητο και στην πραγματικότητα, σε αυτόν τον 2ο δίσκο, όλα λειτουργούν ...
Έτσι δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω ...
Έχω διαγράψει όλα τα στοιχεία πλοήγησης μου και το κάνει από 2 διαφορετικά προγράμματα περιήγησης ...
Δεν έχω καμία ιδέα πια!
Αν έχετε κάποια, ενδιαφέρομαι !!

cigogne025
16 
23/03/2013 12:51:40

όχι, δυστυχώς όχι.
Αλλά στην αρχική σελίδα, το αναγνωριστικό μου και το δελτίο ολοκληρώθηκαν, αν κάνω κλικ στο OK, η σελίδα σβήνει χωρίς επικύρωση ...
Νομίζω ότι είναι σε αυτό το επίπεδο

Αλλά τότε, μπορώ να φτάσω στη σελίδα του Arabesque , η ταυτότητά μου έχει ολοκληρωθεί, αλλά δεν μπορώ να επικυρώσω τα κλικ μου .....
χάρη σε σας

webmaster
1631 
22/03/2013 16:53:40

Γεια σας 🙋

Κάναμε μια δοκιμή στο λογαριασμό σας, δεν παρατηρούμε κανένα πρόβλημα. Έχετε την ευκαιρία να προσπαθήσετε να συνδεθείτε με έναν άλλο υπολογιστή;

Το Διαδίκτυο "

cigogne025
16 
22/03/2013 13:39:52

Δεν μπορώ να φτάσω σε εξυπηρέτηση πελατών Μόλις επιλέξω μια επιλογή στη σελίδα ειδήσεων αιτήσεων, τα πάντα συντρίβονται. Δεν έχω πρόσβαση στα μηνύματα ...
Τι μπορώ να κάνω;
Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα