Ο παίκτης mystyk0 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 28/05 20:24 στο Wonderz Forum: Bugs_Είμαι ο μόνος; . Απαντήστε στον Wonderz και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες

Scoop Ticket
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:1273 / 1300
κερδίζω 1 500,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε τους Shadow Invaders
Σκιάδες εισβολείς
Το Shadowz απειλεί τον κόσμο ξανά και ξανά σε αυτή τη νέα περιπέτεια Wonderz !
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Kunai Training
Εκπαίδευση Kunai
Βοηθήστε το Wonderz εξασκήσει το Kunai Throwing!
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε Arabesque Jackpot
Arabesque Jackpot παιχνίδι Arabesque Jackpot Swag Arabesque Jackpot
κερδίζω ένα ρολόι Casio A168Wemb-1Bef
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Wordsearch Puzzle
Παζλ αναζήτησης λέξεων
Βρείτε όσες περισσότερες λέξεις μπορείτε με αυτό το παιχνίδι Wonderz
ανακαλύπτουν

Θέμα:  Bugs_Είμαι ο μόνος;
mystyk0
292 
28/05/2013 20:24:02

Καλό απόγευμα,
Έχω παρατηρήσει σφάλματα σε ορισμένα παιχνίδια εδώ και καιρό. (κυρίως κατά τη διάρκεια των προκλήσεων γιατί κάνω πολλές από αυτές.) Προσωπικά, χρησιμοποιώ linux, και είναι πιθανό να υπάρχουν κάποια προβλήματα με αυτό το λειτουργικό σύστημα... Δεν ξέρω όμως αν είμαι ο μόνος; .
Δημοσιεύω εδώ γιατί όταν επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών μου ζητούν στιγμιότυπα οθόνης. (τα οποία για μένα δεν λύνουν τα προβλήματα ή είναι αδύνατο να τα αντιμετωπίσω: για παράδειγμα στις προκλήσεις του πολέμου με φούσκες το μετρητή είναι στο μέγιστο, άρα το μπόνους, και ξαφνικά πέφτει, και ... ξεκινάμε ξανά από την αρχή, ή parimots όπου μετά το μετρητή στο μέγιστο, δεν προστίθεται μπόνους.)

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας 😉


Donostia
34 
13/06/2013 20:49:38

Παίζω μόνο με δωρεάν περιστροφές! Έχω φτάσει αρκετά για να με φτιάξω τις πιστώσεις εξαιτίας ενός σφάλματος! Είμαστε 13 Ιουνίου, μεταξύ 1 Ιουνίου και σήμερα, υπήρξε ότι στις 12 Ιουνίου ή δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα! με άλλα λόγια σε κατάσταση πίστωσης θα είχα χάσει τουλάχιστον 12 σε 13 ημέρες! δεν ευχαριστώ!

mystyk0
292 
10/06/2013 22:11:14

Καλό απόγευμα,
Τα 3/4 του χρόνου λαμβάνονται υπόψη οι παρατηρήσεις μου και προσπαθώ όσο το δυνατόν καλύτερα να είμαι σαφής στις περιγραφές μου για τα σφάλματα που αντιμετωπίζω. Ωστόσο, παρόλα αυτά, εξακολουθεί να είναι εξοργιστικό όταν παίζετε ένα "καλό παιχνίδι" το ότι τα μπόνους δεν αθροίζονται.Οι προκλήσεις (πληρωμή ή όχι) εξακολουθούν να είναι αρκετά ακριβές για την τύχη μας ή λαμβάνονται υπόψη ο τρόπος παιχνιδιού μας. Πάντα αντιμετωπίζω τα ίδια σφάλματα προσωπικά, και μερικά, όταν μου ζητείται ξανά ένα στιγμιότυπο οθόνης (ακόμα δεν καταλαβαίνω πώς βοηθάει αν υπάρχουν αρκετοί από εμάς που παραπονιόμαστε για το ίδιο σφάλμα ή είμαι η εξαίρεση που κάνω Δεν ξέρω! :D) είναι αδύνατο να αποδειχθεί. (όπως ο μετρητής πολέμου φυσαλίδων που ξεκινά ξανά στο 0 όταν πρέπει να αγγίζετε μια μπάλα, έναν μοχλό κ.λπ.) Και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου χάνετε είτε χρήματα είτε Πόντοι . Και πρέπει πάντα να προσπαθούμε να το αποδεικνύουμε, χωρίς απαραίτητα να αποζημιωνόμαστε. (για απόδειξη 50 Πόντοι επιστρέφονται από τους 1000 σε μια πρόκληση parimots, όταν ξέρετε πόσο σημαντικά είναι τα μπόνους σε αυτά τα μέρη...)

Πάντα πολύ εγκάρδια :)

webmaster
1631 
10/06/2013 10:49:11

Γεια σας 🙋

Εργαζόμαστε για τα σφάλματα που μας αναφέρονται, αλλά όντως πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών. Οι παρατηρήσεις σας λαμβάνονται σαφώς υπόψη και μεταβιβάζονται πάντα στο τεχνικό τιμ.

Καλά παιχνίδια!
Ο ιστός'

mystyk0
292 
08/06/2013 00:47:57

Καλησπέρα, είμαι λίγο κουρασμένος από την απώλεια πόντων και κάτω από ανέμελη. Η επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα πράγμα, αλλά θα μπορούσαμε να έχουμε ακόμη μία απάντηση από τον ιστό στις ερωτήσεις μας; Είμαι κάποιος ευγενικός, λογικός και ευγενικός, αλλά έρχομαι να με πάρω για μια πληρωμή πρόκληση με ένα μετρητή που πηγαίνει πίσω στο 0 .... και εδώ παραδέχομαι ότι εκτιμώ αυτό το site, αλλά θα ήθελα είτε δύσκολα θεωρείται, είτε, καταπληκτικά, ότι θα λυθεί. (και χωρίς να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών που είναι πολύ ικανή, αλλά δεν έχει όλη τη δουλειά να κάνει;) εγκάρδια.

cyrus86
864 
07/06/2013 14:35:27

Γεια σε όλους
Έχω συχνά σφάλμα 200 στην κατανομή των σημείων.
Σχεδόν κάθε φορά που το αναφέρω στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών που ρυθμίζει τα σημεία (μέσος όρος στο παιχνίδι).
Μου συνέστησαν να διαγράψω τα cookies, το ιστορικό περιήγησης, το οποίο κάνω τακτικά και όμως το pb παραμένει.

mystyk0
292 
01/06/2013 22:38:12

Και όχι Gooseberry, για μένα δεν ονειρευόσουν :) Μετά από αυτά τα σφάλματα, όπως λες, αυτό που είναι λίγο κρίμα είναι να πρέπει να αποδείξουμε την "καλή πίστη" μας.

mystyk0
292 
01/06/2013 22:36:42

Και αν μπορώ να προσθέσω αυτό το μικρό σφάλμα. Θα ήταν ωραίο αν οι ειδοποιήσεις ανοίξουν είτε σε μια νέα καρτέλα, στην τρέχουσα καρτέλα είτε σε μια άλλη ανοιχτή καρτέλα.

Donostia
34 
01/06/2013 01:46:09

Τα σφάλματα είναι κοινά! Μου συμβαίνει κάθε μέρα σε ένα ή δύο δωρεάν παιχνίδια! Αυτό δεν με ενθαρρύνει να δοκιμάσω παιχνίδια με Συντελεστές !

groseille3333
863 
31/05/2013 11:22:24

Καλησπέρα,
σε PariMots όπου μετά το μετρητή στο μέγιστο, δεν προστίθεται κανένα μπόνους.)

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας 😉



Δεν ονειρευόμουν έπειτα, μου συνέβη και εγώ, καθώς και το κομμάτι που σταματάει όταν έχω ένα πλάνο για να παίξω
και πηγαίνει τόσο γρήγορα που δεν μπορούμε να συλλάβουμε, πώς να αποδείξουμε την καλή πίστη μας;

Ημερομηνία έκδοσης του μηνύματος 31/05/2013 11:23:52




Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα